رسانه خانۀ زیست شناسی

هدیه نوروز  کرونایی؛/  به قلم؛ مصطفی پویان

۱۲ مرداد ۱۴۰۰
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هدیه نوروز  کرونایی؛/  به قلم؛ مصطفی پویان

هدیه نوروز  کرونایی؛/  به قلم؛ مصطفی پویان

و این هم "هدیه نوروزی" ما به همه شما عزیزان خانه زیستی در این روزگار کرونایی...!
متفاوت تر از همیشه و دقیقا برای این روزها که همه با هم در "حصر خانگی" خود خواسته هستیم!

بگذارید اول "هدیه " رو تقدیم کنم و بعد به اتفاق هم بازش کنیم و ببینیم موضوع از چه قرار است...!
[ پادکست چَنل بی ؛ Channel B ] و
[ پادکست بی پلاس ؛ B Plus
تقدیم به شما....

مدت ها در این فکر بودم که پس از دوره ای تقریبا طولانی و البته در شرایط کاملا خاص کشور و حال و هوای این روزهای مردم رنجور از اتفاقات عجیب و غریب سال ٩٨، سورپرایزی متناسب و درست و حسابی برای شما عزیزان خانه زیستی داشته باشیم.
 انتخاب پادکست های "چنل بی" و "بی پلاس"، همه تلاشم در مسیر این انتخاب بود!  گاهی وقت ها، اتفاق های خاص و باورنکردنی در مسیر کار و زندگی ما آدمها پیش می آید که واقعاً خارج از چارچوب های معمول است! اینکه چگونه این اتفاق ها درست در همان لحظه ای که شما دوست دارید حادث می شوند حکایتی عجیب و غریب دارد که بماند...!
شاید بعضی از دوستان ما در این پیج با این پادکست ها و شخص علی بندری  آشنا باشند، ولی یقین دارم که بسیاری از شما دوستان اولین بار است که با اسم این پادکست ها و نام علی بندری برخوردمی کنید...   علی بندری انسان بزرگی است؛ انسانی بزرگ با روحی بلند و شخصیتی بسیار دوست داشتنی ! برای شناختن این آدم، شما خیلی نیاز به زحمت ندارید؛
کافیست یکی دوساعت پای روایتهای این شخص بنشینید؛ همین! بله، فقط همین! 
بگذارید پادکست چنل بی  را یک اتفاق بدانیم؛ یک اتفاق به موقع، به وقت و شماره یک!
اینکه این اتفاق دوست داشتنی چگونه، کی و توسط چه کسی رقم خورد، حکایتی دارد که باید در معرفی علی بندری جستجو کنیم!علی بندری اصطلاح های خاص خودش را دارد؛ وقتی شروع به تعریف کردن ماجرایی می کند سخت است دل کندن و توقف پادکست و موکول کردن شنیدن آن به زمان دیگر.
هربار ماجرایی تازه و مستند را تعریف می کند اما شروع هر قسمت سرآغازی مشترک دارد : " سلام، من علی بندری هستم واین اپیزودی از پادکست چنل بی! پادکستی که در اون، من هربار گزارشی رو که در یک رسانه معتبر انگلیسی زبان منتشر شده رو به فارسی برای شما تعریف می کنم". و بعد از این مقدمه است که کلمات جادویی پادکست شروع می شود....!

ادامه در  پیج خانه زیست شناسی

لطفا روی لینک زیر کلیک کنید.

https://www.instagram.com/p/B9uJPSYHbKY/?utm_medium=copy_link


مطالب مرتبط

برای اطلاع از دوره های جدید عضو خبرنامه شوید.